Jumaat, 13 Mei 2011

pas teluk intan wujudkan facebook

pas teluk intan wujudkan sebuah laman sosial facebook untuk rakyat khususnya sekitar teluk intan mahupun di luar teluk intan yang berasal dari teluk intan mengetahui perkembangan terbaru pas lebih tepat dan terpeinci.
dengan adanya laman facebook ini juga akan dapat membantu banyak aktiviti yang di anjurkan pas kawasan teluk intan dan juga pusat khidmat n56 dun cangkat jong disebar khusunya kepada semua rakyat dengan lebih tepat dan betul.
malaysia adalah sebuah negara yang sudah hampir 55 tahun merdeka akan tetapi media dan arus perdana yang ada tidak bebas seperti negara maju lain, seakan pas dan juga parti lain selain parti pemerintah tidak wujud di dalam negara ini.
segala aktiviti dan program kita tidak langsung diceritakan mahupun kebajikan kepada rakyat, pembelaan dan juga pemerhatian...
oleh itu lujnah it teluk intan akan mewujudkan seberapa banyak yang boleh sumber maklumat yang benar lagi tepat kepada rakyat agar mereka dapat membuat perbezaan bagi setiap pekara antara keadilan rakyat dan juga kezaliman terhadap rakyat.
ini juga termasuk dalam hak rakyat iaitu bagi mendapat maklumat yang betul agar rakyat tidak ketinggalan dalam arus perdana dan pemodenan sumber maklumat masa kini